Shoqërisë industriale, shumë njerëz të marrin një shumëllojshmëri të pasura me vitamina çdo ditë, nga frika se për shkak se ushqimi nuk është i balancuar, ju nuk mund të ketë ushqim të përshtatshëm. Por një studim i ri i Universitetit të Kopenhagës, Danimarkë vuri në dukje se disa vitamina janë jo vetëm nuk është e mirë për trupin, dhe madje mund të shkurtojnë jetën e tyre. MB Departamenti i Shëndetësisë tha 15, personi mesatar duhet futje e vitamina të nevojshme nga organi nëpërmjet një dietë të ekuilibruar, nuk është mirë për të marrë doza të larta të shtesave kimike, duke përfshirë edhe vitamina dhe minerale.
Nuk e di kur njerëzit popullor hahet shtesë antioxidant, duke përfshirë edhe vitaminë A, E, C, carotene dhe selen, është thënë për të eliminuar të çojë në sëmundje dhe radikalët e plakjes Lirë peroksidet). Ekspert për Universitetin e Kopenhagen, 60 7 (persona testuar shëndetshme 23 për 13.000) një analizë gjithëpërfshirëse të gjetur asnjë provë të besueshme të mjaftueshme për të vërtetuar se këto shtojcave ushqimore zgjasin jetën, dhe disa edhe të rrisë rrezikun e vdekjes.
Ndërhyrja në mekanizmin e funksionimit të njeriut kundërproduktive
Studimi gjeti se njerëzit e shëndetshëm rregullisht duke marrë vitaminë A do të shkaktojë një rritje të rrezikut të vdekjes nga 16 për qind, carotene shkakton rrezikun e vdekjes është rritur me shtatë për qind, vitaminë E shkakton rrezikun e vdekjes është rritur me katër për qind. Vitamina C nuk dëmtojnë në mënyrë të konsiderueshme, por nuk ka prova për të treguar se ajo mund të parandaluar ftohjet dhe sëmundjet tjera.
Marrja e këtyre shtojcave ushqimore, pse do të rrisë rrezikun e vdekjes, Columbia Projektim Digital ka asnjë përgjigje. Hulumtuesit spekuluar se disa shtojcave ushqimore mund të ndërhyjnë me mekanizmin e funksionimit të njeriut, të tilla si carotene do të ndryshojë mënyrën yndyrë trupin e njeriut.
Shtojcave vitaminë duhet të jetë specifikim
Ky studim tregon se qeveritë duhet të rregullojë suplemente vitaminë, dhe droga duhet të përfshihen në kontroll, jo si i tanishëm laissez-faire. Sipas statistikave, rreth 10% e perëndimorëve për 20 për qind fiksuar duke marrë suplemente vitaminë, vitaminë shtojcave globale të tregut prej rreth $ 2500000000 vit.
Nëse nuk ka numër të veçantë i vogël i konsumatorëve nuk mund të merrni nga një dietë normale me ushqimin e duhur, dhe vetëm duke marrë një vitaminë ose mineral plotësim.
British Journal of Nutrition Houde dijetarëve Huo, duke marrë si duhet, me konsumin e frutave dhe perimeve, dietë të shëndetshme, të sasi të mjaftueshme të ushtrimit dhe të mos pirja e duhanit, të shtojcave antioxidant ose ndihmon për të ruajtur dhe për të përmirësuar shëndetin e njeriut.
Sipas një përdhes edhe për jetën
Të Posts rastësishëm:
- Xenical
- Li Feiya Livial
- Seria Diabetes: zëvendësim i sheqerit në fund mund të jetë i sigurtë?
- Finalist 2009 vjet të blog konkurs gjuhën kineze
- Mbrojtja rrufe në qiell përmes Plavix
- Rezultatet paraprake konkursit u njoftuan
- Seria e drogës Clozaril psikotropike (mund të shkaktohet nga ligji)
- Kapsula kafshëve dhe kapsulë vegjetarian
- Dhe farmacitë e suksesshme
- Alergjik Seria II alergji shkakton
